Sekret Twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe albo częste głodówki czy kompletne
cialis w zelu
usunięcie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej masy ciała też może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Skutkiem tego zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.