Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest właściwe jedzenie. Dobra dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, ale też płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do dosyć ważnych niedoborów selenu. Można go uzupełnić jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny równie istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten natomiast wpływa na popęd seksualny. Podczas nadużywania napojów procentowych czy palenia papierosów spada poziom cynku, a można go zwiększyć przez potrawy strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj lub ostrygi.
Szalenie istotnym elementem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina przyśpiesza produkcję spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik levitra tanio ten uczestniczy również w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak czekolada, mięso wołowe, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka działa na poprawne działanie hormonów. Jeżeli pragniemy uzupełnić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja